Karel IP Çağrı Merkezi
Rekabetçi pazar koşullarında işletmeler öncelikle müşteri memnuniyeti dolayısıyla müşteri sadakatini korumaya ve arttırmaya çalışıyor. Artan müşteri sadakati işletmelerin hedeflerine ulaşmasına yardımcı oluyor, satışlarını arttırıyor ve büyümelerini hızlandırıyor. Karel her büyüklükte işletmenin müşterileri ile hızlı, etkin iletişim kurmalarını sağlayacak esnek, ölçeklenebilir, mekandan bağımsız, uygun maliyetli çağrı merkezi çözümü sunuyor ve işletmelerin hedeflerine ulaşmasına yardımcı oluyor.
Karel IP Çağrı Merkezi Sistemi müşteri aramalarını karşılamanın yanında otomatik dış arama da gerçekleştirebilir. Dış aramalar satış, iş takibi, müşteri memnuniyeti takibi, müşteri bilgilendirme, randevu takibi, kampanya düzenleme, anket çalışması gibi amaçlarla kullanılabilir. Henüz bir CRM çözümü kullanmayan ve müşteri ilişkilerini kullanımı kolay ve ekonomik bir sistemle yönetmek isteyen şirketler için Karel IP Çağrı Merkezi kendi içinde bir Mini CRM uygulaması barındırır. Mini CRM uygulaması sayesinde müşterilerle kurulan her temas kurumsal hafızaya kaydedilmiş olur, hızlı ve tutarlı bir hizmet deneyimi yaşatılır. Karel IP Çağrı Merkezi kurulumu gerçekleştikten hemen sonra, sistemin yeteneklerinden faydalanılmaya başlanır.
KAREL IP ÇAĞRI MERKEZİ’NİN OUTBOUND (DIŞ ARAMA) ÖZELLİĞİ İLE İŞLETMENİZ PROAKTİF KİMLİK KAZANIYOR, MÜŞTERİ SADAKATİ ARTIYOR VE EK MÜŞTERİ TALEBİ OLUŞUYOR.
Günümüzün çağrı merkezlerinde, müşteri memnuniyeti artışı ve satış artışı hedeflerini gerşekleştirmek için sadece gelen çağrılara hizmet vermek yeterli olmuyor. Müşteriye bir adım daha yakın olabilmek için işletmelerin proaktif yöntemler kullanmaları gerekiyor. İşletmeler bu nedenle müşterilerine veya potansiyel müşterilerine ulaşmanın en kolay ve en az maliyetli yöntemlerinden biri olan telefon ile erişimi kullanmayı tercih ediyor.
Klasik sistemlerde kullanıcılar elle arama, başarısız aramaları tekrarlama, aramaları raporlama gibi esasında teknoloji ile çok daha verimli ve kolay yapılabilecek teknik konulara odaklanıyor. Telefon aramalarını sistematik, hızlı, verimli ve benzer kalitede yapılmasına imkan sağlayan outbound çağrı merkezi teknolojisi kullanıldığında ise işletme personeli müşteri memnuniyeti, pazarlama, satış gibi ana amaçlara yönelebiliyor.
Karel IP Çağrı Merkezi ile önceden belirlenen yöntemlerle satış, iş takibi, müşteri memnuniyeti takibi, müşteri bilgilendirme, randevu takibi, anket çalışması gibi amaçlarla dış aramalar kolaylıkla gerçekleştirilebiliyor. Karel IP Çağrı Merkezi’nin sağladığı sistematik dış arama desteği ile proaktif kimlik kazanan işletmenizin satışları artıyor, artan müşteri sadakati ile de ek müşteri talebi oluşuyor.